Thursday, October 24, 2013

BELAJAR

Mestikah aku dipeduli?
Dalam keadaan aku selalu mengambil peduli?
-   tidak   -

Mestikah aku diambil tahu?
Dalam keadaan aku selalu mengambil tahu?
-   tidak   -


Mestikah aku diambil berat ?
Dalam keadaan aku selalu mengambil berat?
-   tidak   -

Jika hatiku benar-benar ikhlas, mana mungkin aku fikir itu semua...
Jika hatiku benar-benar ikhlas, mana mungkin aku harap itu semua...

Belajar... aku belajar semua... belajar buat semua kerana Allah
Tanpa harap apa-apa...

Belajar... aku belajar semua... tiada kebergantungan kepada makhluk 
Bergantung kepada Allah semata...

Terima kasih Allah...
Kau selimutkanku ketika aku kesejukan...

Terima kasih Allah...
Kau sihatkanku ketika aku sakit...

Terima kasih Allah

Kau sentiasa mempedulikanku walau aku tiada dipedulikan lagi...

No comments: